  • 1. Data: 2007-03-06 22:42:40
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Pietia" <p...@g...com>

    > Po upływie okresu wypowiedzenia następuje faktyczne zamknięcie rachunku i
    > dezaktywacja karty wydanej do zamykanego rachunku. Jeśli na zamykanym
    > rachunku (innym niż główny) znajdują się środki w momencie zamknięcia
    > rachunku pieniądze są automatycznie przelewane na rachunek główny. W
    > przypadku zamknięcia rachunku głównego pieniądze są przelewane na rachunek
    > wskazany we wniosku o zamknięcie konta (np. na rachunek w innym koncieInteligo)."

    To ja się podłączę, a mam dwa pytania ;)

    Jeżeli konto nie było używane przez kilka miesięcy (niewielkie
    zadłużenie na koncie, rzędu kilku zł) - czy opłata za okres
    "nieużywania" też będzie pobierana? Trochę się tego obawiam, bo
    jeszcze mi wyślą jakieś zawezwanie jakieś, że im grube miliony
    zalegam ;)

    No i drugie pytanie - czy istnienie tegoż kilkuzłotowego zadłużenia
    może być przyczyną odmowy innego banku przyznania KK, pomimo
    spełniania wszystkich innych kryteriów? Czytałem ostatnio, że nawet
    kilkunastogroszowe (sic!) zadłużenie skutkuje wpisaniem na Bankowy
    Rejestr Niesolidnych Klientów czy innego czarta. Zrobiłem rachunek
    sumienia i innych grzechów nie pamiętam - kredytu nigdy nie brałem,
    poza zamykanym kontem na innych ujemnego salda nie posiadam...

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-05-05 21:22:30
    Od: "kamilmg" <kamilmg@WYTNIJ_TOo2.pl>

    link do wniosku zamknięcie konta inteligo:
    http://rapidshare.com/files/383956818/wniosek_inteli
    go.rar.html

    wniosek wysyłamy na adres:Inteligo ul. Wspólna 47/49 00-684 Warszawa