eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!news.
    man.poznan.pl!not-for-mail
    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Date: Sat, 5 Jul 2003 14:23:05 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@s...ctnet.pl>
    References: <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>
    <s...@s...ctnet.pl> <3f068679$1@news.home.net.pl>
    <be65db$qbd$1@news.onet.pl> <3f06aa40$2@news.home.net.pl>
    Reply-To: Miernik <m...@c...pl>
    NNTP-Posting-Host: tarnica.ctnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1057407787 8494 212.126.24.130 (5 Jul 2003 12:23:07
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2003 12:23:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    X-Original-Path: tarnica.ctnet.pl!not-for-mail
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:249721
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <3f06aa40$2@news.home.net.pl>, oporek2 wrote:

    >>> To wszystko swoj? drog? lecz problem zwrotu pieni?dzy (raczej
    >>> nierealne) lub
    >>
    >> Jak nierealne? Je?li winny jest bank to nie jest to zmartwienie
    >> klienta, tylko PKO BP. I bank jest zobowi?zany wyrównaae ?rodki na
    >> rachunku. Jak to zrobi - jego problem.
    >
    > Zak?adamy ?e tak jest to kto jak nie w?a?ciciel konta w ZUSie jest
    > wierzycielem banku ?
    > (za nierealne mia?em raczej na my?li bardzo niepraktyczne z punktu widzenia
    > w?a?ciciela konta bior?c pod uwag? terminy ZUSu )

    ZUS nie ma tu nic do rzeczy. Bank musi zwrocic to ze SWOICH pieniedzy,
    a czy i kiedy on (bank) to potem odzyska oz ZUSu to juz klienta nic
    nie obchodzi.

    > Bank nie ma prawnego umocowania by ingerowaae w konto ZUSowskie p?atnika .
    > Je?li ma zwróciae nienale?nie pobran? kwot? z rachunku bankowego to
    > jednocze?nie musi si? zwróciae si? do w?a?ciciela rachunku ZUS o zwrot tej?e

    Nie! Tlumacza Ci a Ty swoje...
    Niewazne czy bank poslal te kase do ZUSu czy tez poslal je na konto
    prezesa banku czy gdziekolwiek. One znikly z konta klienta (w banku) i
    bank ma je na te konto zwrocic, nie wazne skad wezmie na to kase.

    Prawdopodobnie powinien to bankowi zwrocic dostawca systemu
    informatycznego banku ktory pozwolil na taki blad _z WLASNEJ kieszeni.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    No Iraq war http://www.globalexchange.org/campaigns/iraq/invadeI
    raq082702.html
    Please call the White House +1-202-456-1111 or fax +1-202-456-2461 and say no!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1