eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Date: Sat, 5 Jul 2003 23:48:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 41
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <be7h42$kvm$1@news.onet.pl>
    References: <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>
    <s...@s...ctnet.pl> <3f068679$1@news.home.net.pl>
    <be65db$qbd$1@news.onet.pl> <3f06aa40$2@news.home.net.pl>
    <s...@s...ctnet.pl> <3...@n...home.net.pl>
    <be6sc3$mmn$1@news2.ipartners.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <3f073ee2$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1057441730 21494 80.51.5.132 (5 Jul 2003 21:48:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Jul 2003 21:48:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:249759
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f073ee2$1@news.home.net.pl...

    > To akurat jest oczywiste gdyż Twój znajomy nie ma prawa ingerować w konto
    > należące do US .
    > Pieniążki spłyneły nie na konto rozrachunkowe Twojego znajomego , spłyneły
    > na konto US w żaden sposób nie powiązane z Twoim znajomym .
    > Właścicielem konta jest US i tylko do niego bank mógł się zwrócić co też
    > uczynił .

    Może się mylę, ale moim zdaniem właścicielem i dysponentem rachunku ZUS jest
    ZUS, a nie klient - płatnik. To, że wpłaca na jakiśtam numer, to nie znaczy,
    że to jego rachunek i że ma prawo do wydawania dyspozycji z tym rachunkiem
    związanych. A tylko _skorelowany_ z danym płatnikiem.

    To ZUS ma z bankiem podpisaną umowę o prowadzenie tegoż rachunku - nie
    płatnik.

    Płatnik nie może sobie przyjść do banku i zadysponować kwotą znajdującą się
    na tymże rachunku - bo nie ma praw do tegoż.

    Zapytanie o zwrot pieniędzy moim zdaniem trafi do ZUS a nie do klienta -
    płatnika.

    Może się mylę - nigdy nie płaciłem nic na ZUS - czy każdy ma indywidualny
    numer subkonta???

    Bo jeśli Tobie o to chodzi, to jak bank dwa razy przeleje mi kwotę za
    rachunek za telefon to też zapytany o zwrot będzie klient [w końcu to jego
    subkonto]. Jeśli to porównanie jest bez sensu to mnie uświadomnie o tym. ;-)

    Dalej uważam, że bank nie miał podstaw do dokonania dwukrotnego obciążenia i
    tyle. I zobowiązany jest do skorygowania błędnego salda - nawet swoim
    regulaminem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1