  • Data: 2002-09-04 13:52:55
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04 Sep 2002 15:09:09 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    >Jest dokladnie tyle samo - po 33.

    Hmm - cóż, widocznie je poustawiali w durnych miejscach, ew. są podwójne (w
    co najmniej kilku miejscach widziałem właśnie po dwa bankomaty PKO BP obok
    siebie)... We wszystkich Geantach, M1, Plazach jedyne bankomaty jakie
    znajdziesz to właśnie Euronet (+ ew. bankomaty banków które mają tam swój
    oddział, np. BSK)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki