  • Data: 2003-08-29 16:38:22
    Temat: Re: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
    Od: "Tomek" <m...@p...BLABLA.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie się dowiedziałeś? Bo prawda to to nie jest :-)))
    Jest prawda, jest. Sam straciłem 2h na dodzwonienie się na infolinię. Niezły
    numer mi wykręcili. Dostałem potwierdzenie sms-owe, że jedna z nieudanych
    prób wypłacenia kasy z bankomatu uszczupliła moje konto. W końcu dodzwoniłem
    się na infolinię, żeby dowiedzieć się, co jest grane. Okazało się, że sms
    jest wysyłany w momencie blokowania kwoty na koncie (pewnie na tym etapie
    zakończyła się współpraca z kartą), ale niestety sms-a o niezrealizowaniu
    transakcji już nie dostałem. Na infolinii potwierdzili, że jednak stan kasy
    się zgadza, a serwis sms po prostu tak działa.

    Tomek