eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo (Długie)Re: Inteligo (Długie)
  • Data: 2002-10-26 15:15:32
    Temat: Re: Inteligo (Długie)
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zamiast pisac tzn. przeczytaj uwaznie, raz jeszcze mojego posta, potem
    przesledz archiwum listy, gdzie w temacie pojawia sie Inteligo, np:
    Reklamacja - Inteligo, z 24.10, post na tej liscie. A jak juz to zrobisz to
    podejme z Toba dalsza dyskusje.

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:3DBAB06A.1030704@nospam.irc.pl...
    > Reaktorek wrote:
    > > W związku z drastycznym spadkiem jakości usług w Banku Inteligo,
    >
    > tzn?
    >
    > > niemożności
    > > wybrania własnej gotówki
    >
    > tzn?
    >
    > > braku oddziałów banku,
    >
    > A byly kiedys?
    >
    > > spadkiem atrakcyjności oferty
    >
    > tzn?
    >
    > > znacznym wyprzedzeniem przez konkurencje
    >
    > tzn?
    >
    > > częstych awarii, wydłużającym się nocnym przetwarzaniem danych,
    >
    > tzn?
    >
    > (cut - szkoda miejsca na cytaty)
    >
    > tzn?
    >
    > > Dodatkowe utrudnienia i wady na jakie klienci natrafiają w Inteligo:
    > > - wiecznie przedłużające się NOCNE PRZETWARZANIE DANYCH, czasami nawet
    do
    > > rana i niemożnośc podjęcia gotówki
    >
    > Nie zauwazylem.
    >
    > > - brak oddziałów
    >
    > Nigdy ich nie bylo, to najbardziej bzdurny argument, zaden "marmurek"
    > nie daje takiego oprocentowania na ror'ze. Chcesz miec oddzial - 1%,
    > chcesz miec procenty - lokata, badz ror w e-banku
    >
    > > - wysokie koszta obsługi konta przy minimalnym zapewnieniu dobrej
    jakości
    > > usług
    >
    > 99gr? ROTFL
    >
    > > - odwieczne problemy z VISĄ i połaczeniami z tą firmą
    >
    > Nie zauwazylem.
    >
    > > - blokady środków nawet gdy nie zostały one podjęte
    >
    > Nie zauwazylem.
    >
    > > - weryfikacja na podstawie naziwska panieńskiego matki
    >
    > Nie rozumiem, jaka weryfikacja?
    >
    > > - zbyt wielka ilość zabezpieczeń i procedur ochronnych które w
    rezulatcie
    > > staja się niewygodą dla klienta
    >
    > Mozesz rozwinac?
    >
    > > - brak tworzenia BACKUP-ów przy przetwarzaniu danych
    > > - narażenie klientów na srate czasu
    >
    > Nie zauwazylem.
    >
    > > - uniemozliwienie jakiejkolwiek transakcji w momencie kiedy klient zgubi
    lub
    > > zostanie mu skradziona karta kodów (wtedy nawet dane osobowe nie
    wystarczają
    > > ani wszystkie inne zabezpieczenia w pozostałych kanałach)
    >
    > Ze jak? Cos Ci sie nie pomylilo?
    >
    > > - niewidoczna i skomplikowana strona internetowa
    >
    > Mysle ze moje ryby by sobie z nia poradzily, nie wiem o czym piszesz...
    >
    > > - przelewy, notorycznie odrzucane przelewów na moje konto przy podaniu
    > > dobrych danych ( pozytywnie rozpatrzone reklamacje z historii), bank
    bardzio
    > > często odrzucał przelewy z innych banków , wysyłając informacje że nie
    ma
    > > takiego klienta kiedy po kolejnej próbie pieniądze juz trafiały -
    problem
    > > szerzej opisany w poprzednich zgłoszeniach + rozmowa z kieronik Działu
    > > reklamcji Panią Renatą Kędzior
    >
    > U mnie tego nie ma.
    >
    > > 4) zadośćuczynienie finansowe na kwotę 500 PLN przelane na konto PRIVATE
    >
    > ;-D
    >
    > > 5) inna Państwa koncepcja
    > > Marcin Sebastian Marczewski
    >
    > Hm, wspolczuje Ci, ale nie nalezy tego uogolniac, nie mialem (na
    > szczescie) zadnych problemow z Inteligo. Czesc z Twoich zarzutow jest
    > smieszna, niektore brzmia powaznie.
    >
    > --
    > p.
    > Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1