  • Data: 2002-02-09 11:40:08
    Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak szybko przelewają pieniądze????? A to dziwne... Powinni po 30 dniach, w
    > momencie rozwiązywania umowy...

    Moze dlatego ze:Konczyl mi sie okres rozliczeniwy akurat a wszystko udalo mi
    sie przelac przed jego koncem. Po potraceniu prowizji przelali mi odsetki i w
    tej chwili juz nie ma od czego ich liczyc - chyba ze ktos cos mi wplaci
    jeszcze :-)

    > Spróbuj przelać tam jeszcze teraz powiedzmy 5 PLN - co z tym zrobią - z
    > czystej ciakwości. Ciakwe, co z nimi zrobią, kiedy przeleją i czy policzą
    > opłatę za kolejny przelew...

    no maja moja dyspozycje wiec po potraceniu oplaty za przelew zrobia to o co ich
    prosilem w wypowiedzeniu

    > Powinni przelewać całość RAZ na koniec, za jednym płatnym przelewem, po
    > dokładnym roliczeniu rachunku...

    na koniec? mi mowili ze w ciagu 30 dni a nie 'po 30 dniach' :-)

    > Ale w każdym razie inteligo akceptuje wypowiedzenia nie na własnym druczku -
    > to dobrze, po ponoć jacyś konsultanci uparcie twierdzili, że tylko na ich
    > druczku...

    a dlaczego mieliby tego nie robic? w Regulaminie nie jest sprecyzowane ze
    wypowiedzenie ma byc "na druku ZUA-RUA-MUA 7 stanowiacym zalacznik do czegos
    tam'

    > (ponoc?)
    >
    > Też tak słyszałem. Jednak gdyby tak nie zrobili - nie byłoby to sprzeczne z
    > regulaminem.

    nie moga tego zrobic w swietle prawa... to tak jakby (przy zalozeniu ze w nowym
    Regulaminie zmienia sie tryb wypowiedzenia umowy) wypowiedzenie zlozone np 10
    lutego bieglo do 15.02 w/g starych zasad a po 15.02 nagle zaczalo biec w/g
    nowych regulacji.
    Klient ma prawo nie zgodzic sie zarowna ze zmiana Regulaminu jaki i TOiP (ktora
    zreszta stanowic bedzie integralna jego czesc w swietle regulacji od
    15.02.2002 - jezeli dobrze pamietam)