eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - anulowanie wniosku o założenie konta firmowegoRe: Inteligo - anulowanie wniosku o założenie konta firmowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - anulowanie wniosku o założenie konta firmowego
    Date: Sun, 23 Jan 2011 18:31:46 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <ihhom4$2hh$1@news.onet.pl>
    References: <ihhhji$5ol$1@news.onet.pl> <ihhks6$s87$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 96-to3-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1295803908 2609 85.222.76.96 (23 Jan 2011 17:31:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jan 2011 17:31:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545368
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał

    > Wystarczy użyć odpowiednich zwrotów: "musi, wymagany, pod rygorem, itp" a
    > petent trzęsie portkami, aż słychać brzęk monet w kieszeni i przestaje
    > logicznie myśleć...

    Przez ponad 10 lat pracowałem w firmie, do której stopniowo trafiło mnóstwo
    osób z PKO BP. Dlatego to, co dla mnie wydaje się być logicznym czy
    zdroworozsądkowym nie oznacza, że dla zwykłego urzędnika z tego banku też
    takie będzie.

    Swego czasu przez kilka lat odbierałem zwykłe listy od "wysoce
    wykwalifikowanych prawników" z KRUK S.A. Nie pomagały moje pisma o
    wierzytelnościach spornych, o przedawnieniu. Rzucali słuchawką telefonu
    chcąc wywołać wrażenie, że to ja jestem winny. Straszyli, nakłaniali,
    obiecywali, rozkładali na raty...

    A załatwiłem sprawę wrzucając po kolei 2 listy do przegródki z napisem
    ZWROTY.

    Zadałem pytanie licząc na odpowiedzi od osób, które miały podobne
    doświadczenia wcześniej. Zależy mi na tym, aby sprawę zakończyć czysto i bez
    konsekwencji w postaci zawracania dupy w przez X lat, tylko dlatego, że ktoś
    kiedyś umieścił w procedurze jakąś bzdurę. Szukam sprawdzonej w boju
    przegródki z napisem "To ja jednak dziękuję ale tym razem nie skorzystam".


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1