  • Data: 2003-05-29 14:18:32
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol wrote:

    > OK. Co kto lubi. Ja wole zaplacic kilkanascie zl miesiecznie Inteligo,
    > niz isc do dobrego marmura, gdzie bede owszem mial marmury, ale do
    > tego kiepskiej jakosci obsluge przez
    > Inet/SMSy/telefon/oddzial/whatever.
    > Marmur to nie wszystko, liczy sie wiele innych rzeczy. Moglbym miec
    > jedno konto w czysto internetowym banku i za nie placic stosunkowo
    > duzo, gdyby istnial bank o pelnej ofercie, wielu bardzo dobrych
    > interfejsach i depozytach w bankomatach. Wiecej nie potrzeba.

    Ale w Inteligo przy kiepskiej ofercie i rozbuchanych "bajerach" masz opłaty,
    jak za konto mocno marmurowe - a w zamian nie dostajesz poza owymi
    "bajerami" nic, co by to rekompensowało. Np. mbank, przy wszystkich swoich
    wadach rekompensuje mi to np. SFI i darmowymi przelewami. W Inteligo zaś mam
    płacić i nie dostawać nic w zamian. To się pytam: po co? Po to, żeby mi
    telefon brzdęknął, że wypłaciłam kasę z bankomatu? Dziękuję, postoję :-))))

    > Poza dobra oferta produktowa, w ktorej Inteligo ma powazne braki licza
    > sie dobre kanaly dostepu i tu Inteligo nie mozna nic zarzucic.

    Wiesz, to jest kwestia wyboru - ja wolę mieć sensowną ofertę produktową, Ty
    wolisz żeby były "bajery". A co do dobrych kanałów dostępu, to odkąd
    korzystam z mbanku natrafiłam na jeden pad systemu i parę wcześniej
    zapowiedzianych przerw. W Inteligo zaś o zapowiedzianej przerwie
    przeczytałam dotąd 2 razy, natomiast kilkanaście razy w okolicach północy
    system powiedział mi, żebym spadała :-)))) - a nijak na ten temat nie
    zająknęli się na stronach "aktualności".

    > No, ja i tak nan wlasciwie nie licze, bo mam spora linie kredytowa w
    > Millenium.

    No tak, ale porównanie dotyczyło Inteligo i mbanku. Jak sobie tak pozbieram
    "plusy dodatnie" z wszystkich banków - to pewnie ideał wyjdzie :-))))

    > Debilizmy zdarzaja sie wszedzie, a u niektorych czesciej. Ja od BP nic
    > nie chce poza jednym, niech za bardzo przy inteligo nie majstruja ;-)

    No cóż - Inteligo jest kontem w PKO BP - jak to od nich nic nie chcesz -
    przecież masz tam konto :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn