  • Data: 2004-03-25 20:56:29
    Temat: Re: Inteligo czy mbank ???
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtas" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c3uk55$1kl$1@inews.gazeta.pl...

    > Bez sensu - a Inteligo to przy dużej liczbie przelewów jest opłacalne ?
    > Ze swoją opłatą 0,99 zł/przelew ?
    > Jakby nie patrzeć to 0,50 zł/przelew w mBanku to trochę mniej ....
    >
    > Chyba że jak niektórzy na tej grupie wykorzystasz każdy fakt żeby mB
    dołożyć.

    Nie rozumiem co jest bez sensu?
    Przecież nie napisałem, że INTELIGO przy dużej liczbie przelewów jest
    opłacalne a mBank nie!!!!

    Zauważyłem jedynie, że przy dużej liczbie przelewów koszty korzystania z
    banku (i to nie tylko chodzi o mBank) mogą okazac się wysokie pomimo że inne
    usługi sa darmowe. Jako przykład podałem mBank gdzie jak wiadomo obsługa
    konta to 0 zł ale 1 przelew poza mBank to 0,50PLN. W związku z tym jak ktoś
    będzie wykonywał dużo przelewów to może mu się bardziej opłacać założyć
    konto w banku gdzie prowadzenie konta kosztuje np 9 zł ale przelewy sa
    darmowe.
    Sam korzystam z mB i nie zamierzam nikomu dokładać :-)