    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] data operacji a data księgowania
    Date: Thu, 3 Aug 2006 14:56:12 +0200

    > Wiec ponawiam pytanie.
    > Nie interesuje mnie jak jest w prawie wszytkich bankach. Kto wie jak
    > jest obecnie w Inteligo? Czy średnie saldo miesięczne i odsetki są
    > liczone według dany księgowania a nie daty wykonania operacji?

    według mnie we wszystkich bankach jest TAK SAMO

    do naliczania odsetek (debetowych lub kredytowych) bierze sie pod uwage
    date wykonania transakcji, a nie jej zaksiegowania

    z data ksiegowania byl kiedys taki cyrk, ktory sie nazywal ART B,
    kolesie wykorzystywali niedoskonalosc systemu i obracali kasa, ktorej
    nie mieli (oscylator), ale teraz takie praktyki nie sa juz mozliwe
    (i cale szczescie)

    pozdr.
    RobertS