eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i opłata za prowadzenie kontaRe: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Fri, 03 Jun 2005 11:21:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 73
    Message-ID: <d7p7e9$mc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <mp7ix618kchu$.qi9m1bbb7mus.dlg@40tude.net>
    <d7mo9s$62$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7n8r8$cv1$1@serwus.bnet.pl>
    <X...@p...zuzel.org>
    <d7nk2l$36d$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1117790474 716 80.55.241.182 (3 Jun 2005 09:21:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2005 09:21:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d7nk2l$36d$1@serwus.bnet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.8) Gecko/20050511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:351247
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Owszem, mam konkretne.
    >
    > a) pomysł z kurierami-prostakami jest dość kontrowersyjny, pomysł mBanku z
    > pocztą jest zdecydowanie przyjemniejszy. Konto w Inteligo zakładałem na
    > trzy podejścia z powodu kuriera-oszołoma.

    Pomysl z kurierami jest bardzo dobry, bo nie trzeba lazic na poczte z
    tabka. Cala procedure zakladania konta mozna zalatwic nie ruszajac sie z
    domu. Kurierzy owszem sa marni i czesto nalezy im sie kop w dupe. Ale z
    takim podejsciem do klienta spotkalem sie tylko w Masterlinku (a z kilku
    firm korzystam od czasu do czasu).

    > b) opłaty są wyższe niż w mBanku

    No i ch.. Wiesz co bierzesz.

    > c) karty działają dziwnie, często się nie autoryzują, ale kwotę na rachunku
    > blokują, co bywa nieprzyjemne jak akurat jest to końcówka Twojej kasy

    Przez kilka lat mialem problem z karta inteligo kilka razy. Tyle samo co
    z innimi. Nie widze zadnej roznicy. A w internecie trafilem na tylko
    jeden serwis nieprzyjmujacy tej karty. ALe oni maja jakis zupelnie
    dziwaczny sposob autoryzacji transakcji.

    > d) serwis WWW jest taki sobie jeśli chodzi o wygodę, a do tego bardzo
    > ważliwy na różne ruchy. Szybko wygasa i nie można używać przycisków Wstecz
    > w przeglądarce. Do tego wkurza reklamami. Wydaje mi się, że bank to nie
    > jest darmowe konto na onecie i nie powinni mnie jeszcze reklamami atakować.
    > Mam ich dość wszędzie indziej.

    Nie spotkalem jeszcze wygodniejszego i bardziej przyjaznego
    uzytkownikowi bankowego serwisu www. A kilku uzywam.

    > e) Żeby zrezygnować z konta w Ęteligo trzeba wypełnić formularz. Jest on
    > dostępny wyłącznie na zamówienie u konsultanta. Czas realizacji formularza
    > 2 dni robocze, a żeby zamówić taki formularz zostałem zidentyfikowany
    > bardzo dokładnie. Nie wiem po co, jak dla mnie to jest dziura w
    > bezpieczeństwie, bo moje dane latają przecież nieszyfrowane po kablach
    > TPSA. I wszystko to po to, żeby dostać pocztą elektroniczną druczek, który
    > se mam wydrukować, wypełnić i odesłać do nich pocztą ślimaczą. Co
    > najważniejsze, pomimo zamówienia tego formularza, nie dostałem go.

    Jak cierpisz na paranoje, to nie powinienes korzystac z bankow. Ja
    zamowilem formularz, dostalem w nocy albo nastepnego dnia mailem.
    Wypelnilem i wyslalem poczta z trabka. Po miesiacu konta nie bylo.

    > f) obsługa telefoniczna to synonim czekania.

    Nie mam pojecia, nie pamietam juz kiedy tam dzwonilem. Ale nie pamietam
    bym kiedykowliek mial z obsluga przez telefon problem.

    > Cytat z mojego pamiętnika z lutego tego roku: Dzisiaj siadam przed kontem
    > i /dostęp zablokowany, zadzwoń do nas/. Dzwonię i co? /Bardzo przepraszamy,
    > za chwilę połączysz się z konsultantem./ No dobra, wiem, że rozmowa z nim
    > nie jest przyjemna i że mają za co przepraszać, ale niech już lepiej łączą.
    > Niestety, nic z tego... 10 minut oczekiwania -- jest.

    Nigdy nie zablokowalem sobie dostepu do Inteligo. Za to do mBanku od
    razu. ;-)

    > g) Nie lubię PKO BP SA...

    To nie argument. To deklaracja. Nie rozumiem tylko dlaczego mimo
    wszystko zalozyles konto w Inteligo. Masochizm?

    > wg mnie lepszy jest mBank. Oczywiście pewnie znajdą się zwolennicy Inteligo.

    mBank nie ma jednej podstawowej dla mnie uslugi. Powiadomien o ruchach
    na koncie.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1