eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatoremRe: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
  • Data: 2003-08-06 19:39:02
    Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
    Od: <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Miałem podobną sytuację w piatek - bankomat PKO BP stwierdził, że z przyczyn
    > technicznych mam sobie wziąść kartę i iść ... bo on mi kasy nie wypłaci :))
    > Nastąpiło obciążenie konta, potwierdzenie SMS. Po kilkunastu minutach
    > zadzwoniłem do Inteligo, zgłaszając całą sytuację i przygotowałem się na
    > czekanie 7 dni na kasę... tym razem zdziwiłem się bardzo, bo 20 minut
    > później miałem SMS, że blokada została zdjęta... więc może nie jest aż tak
    > źle. A na konsultanta czekałem tak jak zawsze czyli około 1-2 minuty....
    >
    > Pozdrawiam serdecznie ... Tasmin

    Niestety, moja blokada wisi dalej. Wszystko dzis dziala bez zarzutu. I
    dodzwonic sie mozna.......

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1