  • Data: 2003-02-15 21:19:33
    Temat: Re: Inteligo reklamuje serwisy SMS-owe
    Od: "Marcin Szplit" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b2m9g4
    > Nieprawda. Idz do oddzialu i sie wykloc (jezeli nie mozna wytlumaczyc).
    > Wyciag NIE JEST obowiazkowy!
    >
    > Od 3 miesiecy mam to konto - z dostepem internetowym (bardzo wygodne przy
    > uzywaniu kart prepaidowych tegoz banku :-) i oplaty stale rownaja sie
    ZERO.

    > Pzdr,
    >
    > M.

    Jak ci działa takie połączenie: karta pre-paid Maestro + Śląski Taryfa zero?
    Zastanawiam się nad czymś takim w obliczu przejęcia LGPetro przez Nordeę.
    Potrzebna mi jest karta Maestro z możliwością sprawdzenia salda poprzez
    Internet i ewentualnie SMS. Mógłys napisać parę zdań?
    Pozdrawiam
    Marcin