eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - skandal i oszustwo !! › Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.ipartners.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Date: Mon, 15 Mar 2004 15:33:31 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 41
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl
    Message-ID: <c34f76$4rb$1@news.onet.pl>
    References: <c34397$is2$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <c34540$qio$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <c347fg$7bo$1@inews.gazeta.pl> <c34ad8$mi5$1@opal.futuro.pl>
    <c34dtu$sl2$1@nemesis.news.tpi.pl> <c34e5k$hl6$1@news.onet.pl>
    <c34eeq$8b7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179047124.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1079361574 4971 62.179.47.124 (15 Mar 2004 14:39:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Mar 2004 14:39:34 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290597
    [ ukryj nagłówki ]

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Podstawa prawna?

    W regulaminie konta jest to.
    Takie dzialanie - zawsze mozna pod ciagnac pd "wazny powod" - i tyle.

    § 22

    1. Bank może wypowiedzieć Umowę tylko z ważnych powodów. Za ważny powód
    uznaje się w szczególności:
    Naruszenie przez Klienta warunków Umowy lub ogólnie obowiązujących przepisów
    prawa,
    Podanie przez Klienta we Wniosku nieprawdziwych danych,
    Spowodowanie przez Klienta Nieautoryzowanego salda ujemnego na jakimkolwiek
    rachunku w ramach Konta,
    Zagrożenie terminowej spłaty należności realizowanych przy użyciu Karty,
    Brak adresu zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
    Odnalezienie nazwiska Klienta w Systemie Międzybankowej Informacji
    Gospodarczej - Bankowy Rejestr prowadzony przez Związek Banków Polskich.
    Bank może wypowiedzieć Umowę w przypadku braku jakichkolwiek obrotów na
    rachunku Posiadacza Konta poza okresowym dopisywaniem odsetek lub
    potrącaniem prowizji i opłat, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    Wypowiedzenie Umowy dokonywane jest w formie pisemnej i jest przesyłane
    Klientowi listem poleconym na adres korespondencyjny podany Bankowi przez
    Klienta.
    Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Wypowiedzenie Umowy uważa się za
    doręczone po upływie 14 dni roboczych od daty wysłania.
    W okresie wypowiedzenia, na środki znajdujące się na Koncie Klienta, zostaje
    założona blokada.
    Bank po upływie okresu wypowiedzenia zamyka Konto i dokonuje przelewu
    pozostających środków wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania Umowy
    na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
    Jeżeli Klient nie wskaże rachunku, na który środki z zamykanego Konta mają
    być przekazane, będą one przelane na nieoprocentowany rachunek przejściowy w
    Banku.
    W sytuacji braku środków na Koncie na pokrycie wszystkich zobowiązań Klienta
    wobec Banku, Bank może dochodzić zaspokojenia roszczeń w trybie postępowania
    egzekucyjnego na podstawie zaopatrzonego w klauzulę wykonalności
    oświadczenia Klienta o poddaniu się egzekucji złożonego zgodnie z art. 97
    Prawa bankowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1