  • Data: 2002-05-01 17:50:57
    Temat: Re: Inteligo w Gazecie Bankowej
    Od: "qb" <q...@q...qb> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu chyba sie nie rozumiemy....
    > Inne banki to maja bardzo malo do powiedzenia czy ja bede chcial stan
    > swojego rachunku widziec razem z innymi swoimi uslugami finansowymi
    Wlasnie,ze maja, nie istnieje sposob na sciagniecie informacji o stanie kata
    bez zgody banku, chyba ze przez serwis www, a to nie jest zbyt wydajne -
    wymaga parsowania danych i do opoznienia systemu www banku dodaje swoje.
    > Myslisz, ze BREW podpisywalo cos z Inteligo, BZWBK, CITI, Lukasem??? he he
    > he - nie zartuj.
    HE HE a jak myslisz czemu to tak marnie dziala ? Bo bez zgody banku na
    udostepnienie danych pozostaje tylko interfejs www i parsowanie stron banku
    , a to nie ma szans dzialac wydajnie...wlasnie wspolne prace nad agregacja
    dalyby szanse na wydajniejsza wymiane informacji. Bez tego pozostaje tylko
    analiza stron www innych bankow, wyciaganie z nich informacji i prezentacja
    przetworzonej informacji. Dlatego Multiport jesli jest tak jak mowisz to
    wielka fuszerka a nie agregacja...
    Gdybym mial wiecej kont, to tez pewnie bym sie cieszyl z multiportu, na
    razie jednak starcza mi jedno...

    Dobrze zrealizowana agregacja pozwolilaby na udostepnienie przez www danych
    z bankow, ktore nie posiadaly do tej pory interfejsu www, lub posiadaly
    malowydajny . Jedna z mozliwych drog rozwoju jest powolanie wspolnej
    instytucji, ktora rozwinie interfejs www umozliwiajacy dostep do wszystkich
    bankow. Jak widac w Polsce banki nie sa zainteresowane wspolpraca, a wygode
    klientow maja gdzies. W Finlandii na przyklad banki powolaly firme, ktora
    wystawia bankomaty oferujace uslugi wszystkich bankow ze spolki. W polsce to
    jest utopia nie do pomyslenia ...