  • Data: 2010-05-24 19:10:35
    Temat: Re: Internetowy kantor
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Olek <l...@g...com> napisał(a):

    > Naszym celem jest zaproponowanie cen hurtowych dla wszystkich
    > klient=F3w, niezale=BFnie od wielko=B6ci operacji. Ju=BF kurs NBP + 0,03 PL=
    > jest cen=B1 bardzo atrakcyjn=B1 w por=F3wnaniu z bankami, czy innymi
    > kantorami. Ale wraz ze wzrostem liczby u=BFytkownik=F3w zaproponujemy
    > jeszcze korzystniejsze ceny dla wszystkich.
    >
    > Pozdrawiam,
    > =A3ukasz

    Nie bądź śmieszny. 6 groszy spreadu a cena hurtowa wzajemnie się wykluczają...
    W warszawie można bez problemu spotkać kantory dla zwykłych wyjadaczy ze
    spreadem 5 groszy od ceny z rynku spot (np. kantor przy bazarze Różyckiego).
    Jeśli zaś mamy więcej kasy do wymiany nie trudno znaleźć i takie ze spreadem
    2,5 - 3 groszy.
    Ja rozumiem, że może i jest to wygodne, bezpieczne, itd. ale nie przeinaczajmy
    znaczenia "hurtowy".