eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntrygujące praktyki w GetinieRe: Intrygujące praktyki w Getinie
  • Data: 2011-05-16 23:18:40
    Temat: Re: Intrygujące praktyki w Getinie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "MarekZ" iqlvj2$pb8$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Ale z mojego doświadczenia, warto się domagać jak najwięcej, tylko bez
    histerycznych tekstów w reklamacji, bez rozpaczania
    > nad swoim losem, tylko z


    > jajem reklamację napisać. Ja np. kiedyś zażądałem w Getinie zwrotu za kolację w
    knajpie dla dwóch osób (ale nie oddali).
    > Uzasadniłem to tym, że na skutek długiego czasu spędzonego w oddziale zgłodniałem,
    a na skutek negatywnych wrażeń z oddziału oraz
    > głodu obawiałem się, że mogę zemdleć i stąd konieczna była obecność koleżanki).

    Bez histerycznych tekstów w reklamacji... ;)

    -=-

    Można by jakoś solidarnie olać ten bank.
    Ale na mnie nie liczcie -- ja nie oleję. :)
    (bo ja raczej ;) nie będę już nigdy klientem tego czegoś)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1