    From: "Leszek" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: InvestBank w inecie
    Date: Thu, 13 Jun 2002 22:18:11 +0200

    Ciach
    =============
    No tam sem taki sprawil,
    a oto tresci listów jakie do nicj sle:

    1. wyslany 12-06-2002r.
    Czemu dyspozycja przelewu dokonana 11-06-2002 o godzinie 21:27 nie zostala
    dokonana do dnia 12-06-2002r. do godziny 23:12.
    W innych bankach taka operacja wykonana byla by natychmiastowo a pieniazki
    by byly juz najpóznie do godziny 13:00.
    Prosze o wyjasnienie w/w sytuacji.
    Pozdrawiam i tutaj podpis
    ========
    2. wyslany 13-06-2003
    Dzisiaj jest juz 13-06-2002r godzina 21:30 do chwili obecnej mój przelew nie
    zostal zrealizowany.
    Widnieje - w realizacji.
    Nie otrzymalem tez odpowiedzi na mój wczesniejszy list. Takie dzialanie
    Banku nie najlepiej swiadczy o jego poprawnym funkcjonowaniu. Przepraszam
    nie uzywam przecinków ale poprzednio system zasygnalizowal mi to jako blad.
    Pozdrawiam i tutaj podpis
    =========
    Co o tym sadzicie?
    Leszek