    From: "Leszek" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: InvestBank w inecie
    Date: Fri, 14 Jun 2002 18:20:07 +0200

    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Friday, June 14, 2002 9:04 AM

    > Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Został wykonany.
    > Jezeli nie możesz anulowac przelewu to znaczy, że już poszedł a
    informacja,
    > że jest w realizacji jest widoczna baaardzo długo, mimo że kasa dotarła do
    > odbiorcy.
    > Przelew idzie ELIXIRem.

    Porównaj daty i godziny.
    Kasy jak nie było u odbiorcy tak jej nie ma.

    > nie
    >
    > Patrz wyżej, to co piszę to tylko ich błą bo dane w SBE są aktualizowane
    > rzadko.
    > Spróbuj zrobić przelew WEWNĘTRZNY to będzie jeszcze lepiej ;-)
    > Przez kilka godzin jest w realizacji i nie masz kasy na swoim koncie ale
    > także nie ma kasy na rachunku odbiorcy. Kasa pojawia się dopiero pod
    > wieczór. W placówce taki przelew realizowany jest natychmiast.

    Jeszcze raz proszę porównaj daty.
    Kasy jak nie było u odbiorcy tak jej nie ma.

    > Odpowiedź najprędzej otrzymasz pod koniec nastepnego dnia roboczego

    Minęły dwa dni i ok. 2 godzin.
    Odpowiedzi nadal brak.

> [...]
    > Sugerowałem aby przedłużyli promocję o kolejny miesiąc, bo w tej formie
    > wprowadzenie opłat to gwóźdź do trumny ;))
    >
    > P.S. Chłopaki męczyli się 9 miesięcy i nadal klapa ;)
    > P.S.2 Nie męczcie za bardzo ludzi z Centrum Obsługi Klienta, bo nie każdy
    ma
    > jakieś pojęcie o SBE, a wiedzę czerpią głównie z "reklamówek" ;-)
    > P.S.3. Przypomina się sprawa z dekoderami Polsatu sprzed 2.5 roku, gdzie
    > infolinia techniczna wiedziała mniej niż użytkownicy, bo oni poprostu
    nawet
    > nie mieli pilota w ręku, aby móc poznać ów dekoder.

    ======================
    Dopiero po osobistej interewncji w oddziale tego banku
    ok.godz. 11.00 w dniu 14-06-2002r.
    oddzwoniłą pani ok 17.00 i powiedziała,
    że przelew zostanie zrealizowany ale
    dopiero w poniedziałek ( tj. 17-06 )
    No to fajnie jest.
    Zlecenie 11 ( jedenastego )
    realizacja 17 ( siedemnastego )
    co by było gdybu to była opłata za ZUS ?
    Pozdrawiam i nie życzę nikomu
    takich wrażeń.
    Leszek