  • Data: 2010-06-24 18:15:35
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wierzysz w to?

    zajmuje sie informatyka - to nie kwestia wiary - wiem ze sie da;)

    > Wieczorowo byś studiował.

    studiuje zaocznie - dzienne mnie nie bawily (kompletnie byly oderwane od
    rzeczywistosci)

    > Za studia? Płacą za swoje studia??? 1% kosztów?

    jestes pewny tego co napisales? masz jakies dane?

    > Hmm

    > W krajach żyjących z ropy wiele rzeczy jest darmowe. Kopiujmy ich
    > rozwiązania zaczynając od złóż ropy.

    oni maja rope ale wiedza ze kiedys sie skonczy wiec inwestuja w kapital
    ludzki.

    btw. to chyba najlepszy przyklad dzialania monarchii

    wna2010r.pdf

    > Chodzi o zasadę.

    a ja myslalem ze o pieniadz... ale jak o zasade to temat wydaje mi sie
    wyczerpany ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD