eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJAK MA WYGLADAC WYPOWIEDZENIE UMOWY W INTELIGO › Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
    pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Date: 11 Feb 2002 16:05:45 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 37
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <2...@d...pingwin.waw.pl> <a488ko$g7h$1@news.onet.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <a48m52$drh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1013439945 25972 192.168.240.245 (11 Feb 2002 15:05:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Feb 2002 15:05:45 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
    g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
    +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162217
    [ ukryj nagłówki ]


    On Mon, Feb 11, 2002 at 03:56:15PM +0100, o...@n...pl wrote:

    > Wojtku, bez uracy, ale jeśli zadałeś pytanie, jakie zadaje tysiąc innych
    > klientów, to dla mnie odesłanie gotowej odpowiedzi nie jest niczym złym.
    > Inna organizacja pracy byłaby moim zdaniem marnotrawieniem pieniędzy i czasu
    > pracowników.
    >
    > Oni Ci odpowiedzieli, jakby formularzem, ale takie też było widać pytanie...

    Czy to nie oznacza przypadkiem ze ilosc osob na to sie uskarzajacych
    przekroczyla pewien poziom i moze zamiast robic fomularz, nalezy po
    prostu zmienic promocje?

    > Niestety nie mają podstaw do innego działania, jak upominanie i
    > informowanie... Jeśli upomnień będzie za dużo, to żegnaj promocjo po
    > prostu... Niestety żyjemy w Polsce, a tutaj taka promocja nie miała racji
    > bytu...
    > I w kwestii promocji i spamu, to można mieć raczej pretensje do
    > społeczeństwa... Jakie jest, każdy widzi...

    Nie, to nie klient jest winien. To ze klient jest idiota, to jego
    problem, bedzie musial z tym zyc.

    Taka organizacja robiaca taka promocje powinna zadbac o taki regulamin
    ktory by _uniemozliwial_ albo przynajmniej _utrudnial_ takie
    dzialania. Pomysly nawet na tej liscie byly - po prostu osoba na ktora
    by doniesiono skarge byla by zawieszona w prawach uczestnictwa w danej
    "promocji". Inteligo nie zrobilo dokladnie _nic_. Ups, przepraszam,
    formatke do odpowiadania natarczywym klientom ze im przykro.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1