-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
Date: 11 Feb 2002 16:05:45 +0100
Organization: email<>news gateway
Lines: 37
Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
References: <2...@d...pingwin.waw.pl> <a488ko$g7h$1@news.onet.pl>
<2...@d...pingwin.waw.pl> <a48m52$drh$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1013439945 25972 192.168.240.245 (11 Feb 2002 15:05:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 11 Feb 2002 15:05:45 GMT
X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
+0100
X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
+0100
X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.12.2/8.12.1) id
g1BF5D3T009632 for p...@n...pl; Mon, 11 Feb 2002 16:05:13
+0100
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162217
[ ukryj nagłówki ]
On Mon, Feb 11, 2002 at 03:56:15PM +0100, o...@n...pl wrote:
> Wojtku, bez uracy, ale jeśli zadałeś pytanie, jakie zadaje tysiąc innych
> klientów, to dla mnie odesłanie gotowej odpowiedzi nie jest niczym złym.
> Inna organizacja pracy byłaby moim zdaniem marnotrawieniem pieniędzy i czasu
> pracowników.
>
> Oni Ci odpowiedzieli, jakby formularzem, ale takie też było widać pytanie...
Czy to nie oznacza przypadkiem ze ilosc osob na to sie uskarzajacych
przekroczyla pewien poziom i moze zamiast robic fomularz, nalezy po
prostu zmienic promocje?
> Niestety nie mają podstaw do innego działania, jak upominanie i
> informowanie... Jeśli upomnień będzie za dużo, to żegnaj promocjo po
> prostu... Niestety żyjemy w Polsce, a tutaj taka promocja nie miała racji
> bytu...
> I w kwestii promocji i spamu, to można mieć raczej pretensje do
> społeczeństwa... Jakie jest, każdy widzi...
Nie, to nie klient jest winien. To ze klient jest idiota, to jego
problem, bedzie musial z tym zyc.
Taka organizacja robiaca taka promocje powinna zadbac o taki regulamin
ktory by _uniemozliwial_ albo przynajmniej _utrudnial_ takie
dzialania. Pomysly nawet na tej liscie byly - po prostu osoba na ktora
by doniesiono skarge byla by zawieszona w prawach uczestnictwa w danej
"promocji". Inteligo nie zrobilo dokladnie _nic_. Ups, przepraszam,
formatke do odpowiadania natarczywym klientom ze im przykro.
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.02 15:38 Wojciech Nawara
- 11.02.02 15:44 Wojciech Nawara
- 11.02.02 16:13 BAH
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości