  • Data: 2007-01-14 20:35:52
    Temat: Re: JAk to jest z dochodzeniem przelewów!!!
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PZ i jego terminowosc lezy po stronie odbiorcy. Jezeli występuja jakies
    opoznienia to klienta one nie powinny interesowac.
    Jezeli nalicza odsetki to reklamuj.

    Place w ten sposob do Stoenu. Czasem sie zdarzy, ze zapomne przelac kase
    na konto, z ktorego idzie PZ i kasy nie dostaja. W takim wypadku kilka
    dni pozniej Stoen ponawia probe PZ. Ale za ten kilka dni nigdy odsetek
    mi nie naliczyli chociaz wina jest po mojej stronie.

    Dodam, ze jak nie mialem PZ i spoznilem platnosc o dzien to odsetki juz
    byly...

    pozdr.
    RobertS