  • Data: 2005-02-28 19:58:26
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca (news:cvvorn$m4q$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > Tomasz Bieńkowski said the following On 2005-02-28 19:36:
    > [....]
    > A skąd my to mamy wiedzieć.
    > A tak serio. Faktycznie wybierałeś gotówkę za pomocą kk ?
    > KJ

    Jak pracowałem w Stanach, mój szef (kierownik restauracji) miał podobny
    problem. Od pół roku nie mógł się wykaraskać z takich właśnie numerów na 3
    KK. Zawsze, na koniec, z bliżej nieokreślonych przyczyn przekraczał limit
    circa 30USD... szlag go jasny trafiał, bo wychodził z długów na kartach
    przez prawie rok i przez to gówienko nie dawał rady. Niezłe...

    R.