  • Data: 2005-03-02 19:11:11
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "gg" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:ak2b21p5vsj27j44iklfavle5rhst4bti8@4ax.com...
    > Chyba Maćkowi chodziło o te 50 dni wcześniej. Kiedy wiesz, że za
    > miesiąc spłacisz sobie wypłatą limit KK, to możesz sobie pozwolić na
    > wcześniejszy zakup.

    Wiem o co mu chodziło. Ja wyznaję filozofię że jeżeli w danej chwili mnie na
    cośnie stać to sobie odpuszczam. Szczególnie jeżeli są to drobiazgi na które
    jestem w stanie zarobićw ciągu miesiąca.
    Czy Ty żyjesz od wypłaty do wypłaty? Nie masz odłożonej jakiejś kasy na
    koncie? Jeżeli jestem w sklepie i hipotetycznie mam electrona z pełnym
    kontem i KK to jaka różnica czym płacę?
    Jeżeli mam konto puste tzn że nie stać mnie na zakupy - i nieważne że za
    miesiąc znowu dostanę wypłatę.

    --
    pozdrawiam
    P.