eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak dorobić? Wisienki w Lidl.Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <nvug5j$lmq$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <5822f80e$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5823326c$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5824f4b4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825a2ed$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825ce14$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl> <o058tg$uv8$1@dont-email.me>
    <58263f0a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o05ick$1mb$1@dont-email.me> <58265058$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <o05ljc$fic$1@dont-email.me>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sat, 12 Nov 2016 09:07:14 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o05ljc$fic$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5826cdb1$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1478938034 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 89.77.68.26:57547
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2605
    X-Received-Body-CRC: 3167008020
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627267
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-12 o 00:52, witek pisze:
    > I dlatego wlasnie twierdze, ze jeszcze nie wyszlismy z epoki kamiennia
    > łupanego.
    > I chyba nigdy nie wyjdziemy. Zawsze bedziemy zaściankiem.

    Polać temu Panu :-)

    > Zapisy umowy zostały złamane, bo klienci oddaja puste butelki, nie
    > dlatego, że im nie pasowało tylko dlatego, że dało się kogoś oszukać bo
    > nikt nie sprawdzał powodu zwrotu.
    > Przeciez to jest oszustwo. Przychodzisz do sklepu i twierdziesz, że ci
    > nie smakowało mimo, że wylizałeś opakowanie do czysta.

    Polać mu drugi raz.

    > Sklep wycofuje sie z umowy bo nie zakładał, że musi zakupić odpowiednią
    > ilość wariografów. No ale kto sie nie myli...

    Polać trzeci raz

    Ale sklep w tym przypadku podobnie jak w milionach innych przypadków gdy
    poszkodowani są konsumenci nic tu nie wskóra

    Takie czasy, prawo, demokracja.

    Tak tu się stosuje artykuł o oszustwie

    Zostało: płacz i płać :-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1