  • Data: 2009-05-30 15:42:37
    Temat: Re: Jak gleboki jest kryzys
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wtedy nie było tak dużej konkurencji ... konkurencji na ścieżce do
    > komunistycznego "koryta". Była jedna elyta i cała reszta ludu pracującego
    > miast i wsi upodlonego i bez perspektyw.

    Ciekawe co też pod tymi telewizyjnymi hasłami masz na myśli. Można dyskutować
    albo nawet jest po za dyskusją np. aspekt wychowawczy czy ekonomiczny, zwłaszcza
    ten uzależniony od Unii i finansjery światowej ale z tym upodleniem to byłbym
    już ostrożniejszy bo chyba nie masz pojęcia jakim jest upodleniem mieszkanie
    kilku pokoleń w jednym czy dwóch pokojach na 45m2. Wyrzuceniem na bruk po
    trzydziestu latach pracy, świadomość, że mogę sobie pozwolić tylko, jeżeli w
    ogóle na jedno dziecko bo stancja w uniwersyteckim mieście kosztuje więcej niż
    moja pensja miesięczna. Tylko nie przeciwstawiaj historyjek kilku
    prześladowanych za PRL-u przeciw milionom, których dotyczy upodlenie
    przedstawione przeze mnie. O wielu istotnych sprawach nie wspominam bo mi się
    nie chce pisać. Zwłaszcza, że to i tak nic nie da, mało tego jest jak jest bo
    tak musi być i z tym trzeba się pogodzić co nie znaczy, że można sobie bezkarnie
    łgać.