  • Data: 2012-09-28 10:44:29
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse? (GNU Cash)
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-28 09:49, disnej pisze:
    > Wystawisz światu bazę danych z Twoimi dochodami/oszczędnościami, bez VPNa, na
    publicznym IP będziesz miał kilkadziesiąt ataków dziennie...

    No wiem... ten serwer już istnieje, od chyba 8 lat i ma się dobrze. Po
    ssh mam 3 ataki na minutę :) Skrypt co-minutę blokuje takie IP i póki-co
    daję radę...
    Może dam radę, bez vpn-a...
    Ale dzięki za ostrzeżenie, doczytam. Może zrobię vpn-a...

    Na razie też wychodzi, że te dane w formacie XML można sobie trzymać na
    ubuntuOne czy innym dropboxie, co prawda chyba niezaszyfrowane. Przyjrzę
    się jeszcze temu, bo może się da zaszyfrować.

    Tak kombinuję - nieduży wolumin truecrypta na dropboxie - będzie OK?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.