  • Data: 2012-09-26 13:38:14
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse? - gdzie tkwi problem...
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-26 13:28, witek pisze:

    > zaloz sobie konto o nazwie "gotowka w portfelu"
    >
    > ale lepiej sopie kup książkę do KPiR. to będzie duzo lepsza zabawa.

    Wal się... :)
    Już kiedyś miałem...

    ... ale faktycznie, coś w tym jest. Gdy sto lat temu (no - powiedzmy 30)
    zapytałem znajomą księgową o sposób pewnych rozliczeń, to objaśniła mi
    "amerykankę". Sprawdziło się w 100% na rozliczeniu wspólnego wyjazdu z 4
    kolegami na Mazury - dojazd, wynajęcie łódki, piwo, wóda, bieżące
    zakupy... Mieściło się na jednej stronie (w komputerze) i wszyscy byli
    zadowoleni... :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.