  • Data: 2007-04-18 07:57:30
    Temat: Re: Jak mBank ekspresowo wydaje karty kredytowe
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janina WALLA" <w...@w...pl> napisał(a):

    > jESTEM KSIĘGOWOM i jak dzownią z VW banku to udzielam

    ksiegowOM jestes i telefonicznie udzielasz poufnych informacji?
    a czy pracownik wyrazil na to zgode?

    chyba zdajesz sobie sprawe, ze NIE WOLNO udzielac takich informacji
    telefonicznie?
    w jaki sposob mozesz zweryfikowac tego kto do ciebie dzwoni?

    wlasciwym trybem jest odpowiedz na przeslany z banku faks z odpowiednia
    informacja oraz pieczatka osoby, ktore ubiega sie o dane...
    a telefonowac to oni sobie moga...

    pozdr.
    RobertS