    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak najlepiej wymieniac USD?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 08:50:22 +0100

    W dniu 11-01-18 08:41, xbartx pisze:

    > Hmmm nie przesadzasz? Przecież ktoś zamiast kupić dolary u siebie w
    > kantorze po 2,99 albo i lepiej kupił od Ciebie po 2,94. Więc można

    W "moim kantorze" stoi akurat od wczoraj 2.93 za kupno (przy kwotach
    pow. 1000 USD), wiec dla mnie to wyglada na strate. Przepraszam, jesli
    sie myle, uzywam tego portalu dopiero od wczoraj i takie jest po prostu
    moje pierwsze wrazenie. Ustawilem kurs 2.9420, bo akurat byl troszke
    nizszy od najwyzszych zlecen, ktore wisza od wczoraj i nie znajduje sie
    zadne zlecenie przeciwne - akurat sie udalo. Jesli uzylem zbyt mocnych
    slow, to przepraszam jeszcze raz. Mam po prostu wrazenie, ze niektorzy
    nie widza jak ten portal funkcjonuje, albo czekaja na lepszy kurs ;)