    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak nie płacić podatku przy konwersji jednostek?
    Date: Wed, 17 Jan 2007 13:31:06 +0100

    > Chętnie dowiedziałbym się, jakie fundusze parasolowe są tańsze
    > niż to, co oferują Skandia lub Aegon i czy wszystkie są łączone z
    > ubezpieczeniem na życie (co z pewnością podraża całą imprezę).

    na naszym rynku dzialaja juz f.parasolowe, chocby oferowane przez ING,
    nie wiem czy nadal jest promocja, ale jakis czas temu nie pobierali oni
    oplaty za nabycie jednostek, przy konwersji nie placilo sie podatku...
    byl on naliczany dopiero po umorzeniu jednostek

    ww fundusze nie sa powiazane z ubezpieczeniem

    poza tym f.parasolowe są dostępne w:

    Commercial Union
    BZ WBK AIB TFI - Lukas
    Millennium TFI