  • Data: 2007-01-19 19:18:40
    Temat: Re: Jak nie płacić podatku przy konwersji jednostek?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > nikt o niczym nie zapomnial...
    >
    > mozna kupic j.u. FA bez prowizji (mBank, Multibank) lub w promocji
    > oglaszanej przez TFI (dosc czesto sie zdarzaja)

    W mBankach jak na razie nie ma funduszy parasolowych. Promocje to
    również nie jest nic nadzwyczajnego, jeżeli mam zamiar przez
    najbliższe kilka lat korzystać z funduszu i na braku prowizji opieram
    swoje plany. Przeprowadziłem sobie własne symulacje i wygląda na
    to, że przy moich planach przenoszenia miesięcznie po 500-1000 zł z
    funduszu obligacji/stabilnego wzrostu do funduszu akcji kompletnie się
    przy tych prowizjach nie opłaca.