  • Data: 2006-07-18 08:44:18
    Temat: Re: Jak otworzyc konto w Anglii
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podany warunek jest wymogiem koniecznym, ale niestety niewystarczajacym by
    > otrzymac kk. malo tego, odmowna decyzja trafia do 'rejestru bankowego'
    > (nie
    > pamietam nazwy) i jest dostepna ogolnie dla bankow. dlatego ponoc dobrym
    > zwyczajem jest po odmowie wydania kk, odczekanie minimum 8 miesiecy przed
    > kolejna proba, inaczej nie jako z automata mozna liczyc sie z decyzja
    > odmowna.

    Niezupelnie. Absolutnie kazde szperanie w Experianie lub CreditExpercie
    (taki angielski BIK) - pozostawia slad na 12 miesiecy wraz z informacjami
    ktore podales (np Barklejsowi podales 1 stycznia, ze mieszkales na bridge
    street rok, a hsbc 5 stycznia, ze rok i 5 miesiecy - od razu widac, ze
    sciemniasz.)
    Ten uk bik NIE PRZETWARZA informacji, czy karte lub konto Ci
    zalozono/wydano. Problemem jest jesli zaaplikowales naraz do 30 wystawcow
    kart - to pozostaje - informacja o searchingu i na 95 % bedzie z tego wielka
    kupa...
    Experian korzysta z systemu punktowego od 0 do 1000. Punkty dostajesz lub
    tracisz w zaleznosci od wszystkich przetwarzanych o Tobie danych. Co
    ciekawe - mam 937 punktow i wciaz nie jestem "excellent" :-/
    Jezeli cokolwiek, ktorykolwiek z Twoich, bankow, opow komorkowych, albo
    innych ubezpieczycieli skrewi - masz prawo dopisac komentarz do ich zwierzen
    i sie po prostu bronic.
    I co najwazniejsze: system jest dostepny na gwizdek i za bardzo niewielka
    oplata. Mozesz sprawdzac swa wiarygodnosc kredytowa co 5 minut.

    Jak komus bardzo zalezy - to moge zrobic pare screenow i wyslac, albo
    zapraszam na www.credit-expert.co.uk powinno byc demo
    (http://www.creditexpert.co.uk/UK/SampleReport.aspx)

    Pozdro