  • Data: 2005-09-15 13:50:26
    Temat: Re: Jak sama sobie wziełam kredyt :)))
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-09-15 15:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Włodzia była ostatnia :-)

    Chociaż, jak się jeszcze raz zastanowiłem, i odrzuciłem seksistowskie
    stereotypy, to doszedłem do wniosku, że jest jeszcze ten młodzianek w
    trakcie mutacji, co resztówkami po Millerze zawiaduje. Toż to dopiero
    słodka niewinność jest!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****