  • Data: 2011-01-15 05:47:52
    Temat: Re: Jak się dałem wydymać przez Breubezpieczenia / mBank
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-14 21:42, Sławomir Szyszło pisze:

    > Czasem warto wybrać się do firmy, w której się ubezpieczenia jeszcze nie miało.
    > Często dostaje się duże zniżki jako "nowy klient" i to większe niż za
    > kontynuację u obecnego ubezpieczyciela. Np. w dużej firmie ubezpieczeniowej
    > dostałem 25% zniżki, a za kontynuację to jest zwykle nie więcej niż 5-10%.

    Jednak dość kłopotliwe może być pieczołowite przechowywanie potwierdzeń
    wypowiedzenia. Na pl.soc.prawo (i nie tylko tam) sporo jest opisów, że
    firmy windykatorskie nękają ludzi za zaległe składki OC nawet po wielu
    latach i jak taki nie wykaże się świstkiem, to płaci. Nawet jeśli takich
    bałaganiarzy jest 1%, to bandytom i tak się to opłaca.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.