eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się sprawuje obsługa Aquariusa?Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
  • Data: 2002-11-04 19:08:11
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
    > telefonicznie jest dedykowana obsługa.
    >
    > Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
    > - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
    > - czy spełnia wasze oczekiwania

    Z moich informacji wynika, że to w większości Ci sami ludzie, więc generalnie
    niczym sie to nie różni. Wiadomo jak masz trochę gotówki to będą bardziej się
    starać, może trochę wiecej elastyczności...
    W oddziałach po wprowadzeniu tego konta nie zauważyłem nowych pracowników.

    Dużo w tym marketingu, jak we wszystkich podobnych usługach bankowych.

    Cześć


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1