  • Data: 2011-03-12 19:49:35
    Temat: Re: Jak to będzie z kredytami hipotecznymi
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 20:15:20 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Czy to jest tak korzystna oferta, że trzeba brać póki dają, czy raczej
    > należy się spodziewać dalszego spadku marż w takim tempie i za parę miesięcy
    > to każda oferta będzie lepsza od tej ?

    Niektóre banki już zeszły do okolic 1% i to IMO jest granica, której już
    raczej nie przekroczą (pominąwszy promocje warunkowane wykupieniem płatnych
    usług).

    Z ciekawszych ofert aktualnie:
    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/mies
    zkanie.asp
    (tu chciałem wkleić jeszcze DnB Nord, ale promocja im się skończyła)

    > No i na jakie nieznane laikowi kruczki należy zwrócić szczególną uwagę ?

    Niech Ci jasno napiszą od A do Z jakie opłaty będziesz ponosić. Bo z
    niektórych "drobiazgów" może się zrobić spora suma w całym okresie
    kredytowania.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl