  • Data: 2008-04-17 11:00:53
    Temat: Re: Jak to jest z tym kupowaniem z chin i usa na ebayu
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:fu724b$kie$1@opal.icpnet.pl...
> [...]

    Zdecyduj się kolego czy kupujesz aparat czy zegarek, a może aparat z
    zegarkiem :-)))

    A poważnie to napewno opłaca Ci się sprowadzać jedną sztukę z Chin ?? Może i
    jest taniej ale koszty związane z transportem będą pewnie kilkanaście razy
    wyższe niż ten aparato - zegarek.
    No chyba że planujesz zakupić cały wagon tego czegoś to może i by było
    opłacalne !!