  • Data: 2004-02-04 08:09:10
    Temat: Re: Jak to jest z tymi CHF-ami
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie chce mi sie sprawdzac twoich wyliczen, ale zakladajac ze sa
    > prawidlowe - jesli oceniasz stan faktyczny, to powinienes poprzestac
    > na podstawowym fakcie: przy kredycie w PLN zaplacono bankowi
    > dotychczas 13339  PLN , przy kredycie w CHF 10037 PLN.
    > kwestia, ktora sie w tym momencie bardzo podniecasz, jakoby juz w tym
    > momencie kredytobiorca w PLN byl do przodu 10000 jest czysta
    > demagogia. to zwykly zapis ksiegowy, ktory moglby miec zastosowanie
    > tylko i wylacznie wtedy, gdybym chcial juz teraz splacic caly kredyt.
> [...]

    Ponieważ, jak sam napisałeś przyszłość jest niepewna (na "plus" i na "minus"),
    dlatego oceniam tylko stan obecny. Przy tej ocenie nie mogę pominąc AKTUALNEGO
    wielkości zadłużenie. Skonsultuj się z jakimś dobrym ekonomistą, to sprawę Ci
    wyjaśni.

    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Aby pomóc trochę Twojej wyobrażni rozważ (wcale nie akademicką) sytuację:
    Kredytobiorca stracił możliwość spłaty kredytu i bank przystępuje do windykacji
    kredytu. Policz jakie kwoty będzie windykował. Czy takie same w obydwu
    kredytach? Inna sytuacja: Chcesz zmienić zabezpieczenie kredytu. Czy w obydwóch
    sytuacjach bankowi wystarczy taka sama kwota zabezpieczenia?