  • Data: 2009-06-02 09:14:02
    Temat: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 01 cze 2009 o 23:07 GMT, george napisał(a):

    > Czyli raczej zarobiłeś na załamce złotego niż na obligacjach...
    > juz jasne,

    mialem obligacje? mialem :)
    zarobilem? zarobilem :)
    jestem zadowolony i wiecej mnie nie interesuje :)

    > myślałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach
    > polskich.

    to co pisalem o 10% w skali miesiaca, to bylo w skali miesiaca przez kilka
    miesiacy, chociaz i tak jeszcze teraz po spadkach srednia z ostatniego roku
    tych funduszy to okolice 50% w skali roku

    Pozdrawiam
    Brzezi