    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak ulokowac wieksza sume?
    Date: Fri, 5 Jun 2009 14:18:17 +0200

    "zly" 1085ocgcz4w4m$....@p...fixed

    > to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij.
    > Zwlaszcza interesuje mnie czemu eurobank

    -- wprowadzają ludzi w błąd (mnie wprowadzili)

    -- jeśli coś u nich reklamuję, zawsze (wg nich)
    mają rację, choćby i wbrew rozsądkowi

    -- jeśli wejdziesz z nimi w konflikt,
    będziesz wyzywany od Trolli, głupców itp...
    (co widać właśnie teraz,gdy pisze o znikaniu pieniędzy)

    Zauważ, że ja piszę akurat teraz (w tych dniach) o znikaniu
    pieniędzy, a inni twierdzą, że w razie czego -- będę pisał
    poematy niezwiązane z tematem. :)

    Poprzednie moje trudności to zdublowane zlecenie.
    Czy i wówczas nie pisałem na temat? :)
    Eurobank mógł zlecenie anulować, gdyż jedynie zarezerwował
    pieniądze, ale nie uczynił tego pomimo moich starań. Innymi
    słowy -- zadysponował moimi pieniędzmi.

    Ponoć zlecenia cykliczne można anulować także wówczas,
    gdy już opuszczą bank, a nawet wtedy, gdy dotrą do
    banku odbiorcy. U mnie pieniądze nadal były w Eurobanku...

    Na dodatek zlecenie zostało wykonane dwa razy,
    gdyż Eurobank wprowadził mnie w błąd. :)

    Ale jeśli wolisz ewentualny zysk (który może zniknąć
    w wyniku nieporozumienia) niż spokój -- Twoja sprawa. :)
    Jak się to mówi -- nie ma ryzyka, nie ma i zabawy. ;)

    -=-

    ING przyjął do wiadomości (dał mi nawet stosowną kserokopię stosownego
    pisemka) moją rezygnację z automagii spłatniczej karty kredytowej, po
    czym twierdził zawzięcie, że nie zrezygnowałem z tej automagii i pobierał
    pieniądze za rzekome spłacanie karty. Na dodatek spłacał tę kartę z konta,
    które już nie istniało, a było to konto prowadzone przez ING. I rezygnację
    z automagii spłatniczej, i kartę, i konto -- wszystko załatwiałem w tym
    samym budynku. :)

    Innym razem polecili mi zastrzeżenie karty bankomatowej po tym, jak
    zgłosiłem, iż bankomat mi ją zatrzymał w swoich czeluściach, po czym
    skasowali opłatę za to zastrzeżenie czy za wydanie nowej karty
    i zauważyli, iż to ja zastrzegłem kartę (trudno zgadnąć w jakim
    celu), nie oni...

    Trudno też odgadnąć przyczynę zatrzymania karty. Było przed Bożym
    Narodzeniem, więc nie zaczynał się nowy miesiąc (karta nie utraciła
    ważności) a pobierałem pieniądze niemal codziennie, gdyż miało to
    miejsce swe wiele lat temu. :)

    Mogę dopisać to i owo o tym dziwnym banku. :)
    (oczywiście dopisałbym prawdę)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'