  • Data: 2003-12-09 12:20:33
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na pewno nie jest to firma Consulto, o której pisał MK.
    Oni nie działają w imieniu zadłużonych i nie ma żadnych notarialnych
    pełnomocnistw i żadnych przedpłat.

    Firma, o której piszesz to firma z Kalisza, o szumnej nazwie Powszechna Kasa
    Oddłużeniowo Kredytowa.
    Rzeczywiście sposób działania mają poroniony a czy są skuteczni, nie wiem,
    nie sprawdzałem, wiem tylko od jednej znajomej, że podpisała z nimi jakąś
    umowę w październiku i jak do tej pory nawet do niej nie zadzwoniki. Pobrali
    kasę za jakąś opłatę administracyjną i to tyle.

    O Consulto mogę się wyrazić raczej dobrze. Sam nie korzystałem ale banki
    znają tą firmę, działa zgodnie z prawem i naprawdę pomaga ludziom za
    niewielką kasę.

    Pozdro
    Woj

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w