  • Data: 2007-02-09 19:46:55
    Temat: Re: Jak wygląda dostęp do internetu w BZWBK
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik f...@o...eu napisal dnia 2007-01-24 13:22:
    > nie ma czegos takiego jak konto <30 z allekartą
    > jest albo konto <30
    > albo konto24.pl z allekartą

    Aha. Nie wiedziałem, że żyję w komiksie... Pytanie do filozofów - czy to mnie
    nie ma, czy tej karty w portfelu i konta w banku?

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."