eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat?Re: Jak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat?
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wynegocjowac rozlozenie zadluzenia na wieksza liczbe rat?
    Date: Sun, 25 Feb 2007 10:18:55 +0100

    > Czy dobrze kombinuje, probujac wyslac do bankow prosbe o rozlozenie
    > aktualnego zadluzenia na wieksza liczbe rat? Mogliby nawet sobie na tym
    > zarobic (wieksze oprocentowanie, itp.).
    > Mnie interesuje przede wszystkim to, zeby spadla mi wysokosc comiesiecznych
    > oplat, kosztem dluzszego okresu splaty.
    >
    > Jak napisac takie pismo, jak umotywowac prosbe i czy jest szansa, ze
    > zostanie ono rozpatrzone pozytywnie?
    > A moze lepiej nie kombinowac, bo bank pomysli, ze spadly mi dochody i
    > jeszcze zarzada natychmiastowej splaty calego zadluzenia?
> [...]

    no to ostro pojechales, jezeli nie masz nieruchomosci to nie ma co
    liczyc na kredyt konsolidacyjny, ewentualnie wez kredyt w Polbanku i
    splac nim wszystkie ww. dlugi - uwaga jego oprocentowanie jest malejace
    im wiecej masz dlugu tym nizsze oprocentowanie placisz (ustalane jest
    progowo!)

    policz i zobacz czy sie oplaci

    poza tym
    na kk mozesz splacac miesiecznie tylko 5% zadluzenia wiec nie ma czego
    na raty rozkladac, kredyty ratalne i gotowkowe mozna sprobowac rozlozyc
    na wieksza liczbe rat...bank moze sie zgodzic pod warunkiem, ze nie
    miales obsuw ze splata

    --

    pozdr.
    RobertS