  • Data: 2002-03-11 14:32:26
    Temat: Re: Jak zamknąć konto zabezpieczone przez komornika?
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Widzę, że wątek wywołał burzliwą dyskusję.
    Jako jego autor chciałbym bardzo podziękować
    koledze Witkowi za słowa otuchy - jak można
    być takim bucem i oceniać w ten sposób inną osobę
    nie mając żadnego pojęcia o sprawie.

    Nie napisałem jaki jest mój dług u komornika i nie
    napisałem za co jest ten dług, więc nie miał prawa mnie
    oceniać w ten sposób - to po pierwsze.
    Po drugie napisałem również, iż nie zapowiada się,
    abym miał w najbliższym czasie odpowiednie środki,
    aby zadowolić komornika i oczekiwałem konkretnego
    rozwiązania bo nie mam zamiaru mieć jeszcze debetu
    na RORze i to w dodatku zupełnie bezużytecznym.

    A jest to tylko ROR, nawet zwykły imbecyl po tym
    jak mu komornik zablokuje ROR potrafi założyć sobie
    rachunek w innym banku - problemem nie jest unikanie
    komornika - o to nikogo nie prosiłem.