  • Data: 2002-03-18 17:06:42
    Temat: Re: Jak zdobuć vise classic
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał

    > trzeba bylo od tego zaczac ;-) wiem o co chodzi bo kilka razy wydawali
    > ludzie znajomym karte krdytowa - nawet goldy zeby mogli wjechac do angli -
    > ta karta byla wydawana na moment rozmowy na granicy - moze zalatw to w ten
    > sposob - pogadaj z kims znajomym i niech da ci karte dodatkowa - moze
    sobie
    > w ten sposob zalatwisz platynowego american express

    Taaa.... coz za bezsens... Czlowiek nie pracuje a posluguje sie goldem, albo
    nawet platinum...
    Poza tym to konsulat/ambasade to bardziej bedzie interesowala historia z
    banku, a nie karta...
    Jak sie nie przyniesie historii z banku, to bedzie to podejrzane (no bo o
    ile dobrze pamietam, to o to prosza). A jezeli sie juz sie przyniesie, to
    widac, ze cos z tymi kartami to jest nie tak.... Mysle, ze od razu powiedza:
    zapraszamy za rok, albo wczesniej, jezeli cos sie znaczaco zmieni...

    pozdrawiam
    Wookasch