    From: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zdobyć kubek mBanku???
    Date: Sat, 29 Jun 2002 16:04:01 +0000 (UTC)

    Budzik napisał(a):

    > Problem jest może błachy, ale ostatnio wygrałem w
    > mBankowskim konkursie kubek i niestety już go nie mam bo
    > bardzo się spodobał u mnie w domu. Mało tego, jeszcze jedna
    > osoba by też taki chciała, czy jest więc możliwośc np.
    > zakupu takiegoż kubka???Może mBank ma jakiś sklepik z
    > gadzetami???

    No wlasnie. Zawsze mnie to draznilo ze nie mozna sobie roznych
    takich gadzetow reklamowych "zdobyc" - nie tylko w mBanku
    oczywiscie.
    Jakies kubki, podkladki pod myszki, koszulki.. Takie rzeczy
    powinny byc latwo dostepne. Juz nie mowie ze za darmo dla
    kazdego ale po jakis niewysokich cenach... Przeciez to tez jakas
    forma reklamy jest i to bardziej wiarygodnej w "spolecznym
    ogladzie" bo realizowanej bardziej przez posiadacza gadzetu a
    nie przez wlasciwa firme. ("oo, masz kubek mBanku? masz u nich
    konto? jak to dziala?? dobrze, bardzo sobie chwale...)
    Operatorzy GSM maja te swoje programy lojalnosciowe i u nich
    mozna takie gazdzety zdobyc (popijam wlasnie kawe z plusowego
    kubelka) ale u innych?
    A przeciez wiadomo ze te firmy i tak takie gadzety posiadaja,
    tyle ze dystrybucja jest jakas taka dziwna ;>

    --
    Faraon
    Nagle swiat sie miesci w Twoich oczach...