  • Data: 2008-04-29 19:58:47
    Temat: Re: Jak zdobyć nowe zlecenia np. Projektów stron WWW?
    Od: "tamara_k" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bb06cd8f-6322-4ec3-8442-4352e12e0877@p25g2000hs
    f.googlegroups.com...
    Witam serdecznie
    Jestem projektantem, programistą witryn WWW oraz grafikiem zajmuję
    się tym od ponad trzech lat i mam dużą wiedzę (tak przynajmniej
    myślę :) w tym "fachu". Mam swoją stronę www.aswiatstron.net na której
    to m.in. oferuję projektowanie różnych materiałów.
    Mam do państwa pytanie jak zdobywać zlecenia projektów np. Witryn
    internetowych?
    Umieściłem ogłoszenia na różnych portalach i nic ...

    Jesli piszesz na strony o bankach.. po pierwsze nie myl banku i biznesu z
    dobroczynnoscią. Jeżeli masz swoja stronę to niech to bedzie portfolio
    webmastera i grafika, a nie strona chorego dziecka... To niestety moze
    budzic litość, a nie zachecac do zarabiania razem pieniedzy.
    Ja powiem Ci co mnie ułatwiło znacznie szukanie zleceń -załozenie DG,
    jeszcze trochę, a bedziesz mogł załozyc działalnośc i konto firmowe w banku
    (polecam inteligo zeby nie było ze OT) firmy lubia dostawać faktury- a nie
    lubia bawić sie w papierkologię typu zlecenia, umowy itp
    No i portfolio jest troche skromne - pokaż zrób więcej prac
    pozdrawiam
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje-flash.ht