  • Data: 2010-12-22 22:01:38
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2010 o 22:41:08 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Cie?ko mi powiedzieae, nie orientuje sie w cenach transakcji we Wroc?awiu.
    > My?le ?e w sumie z 510tys. +/-30 tys.

    to dość niska cena jak za mieszkanie, w którym jak rozumiem mieszka nawet
    4 studentów - i jak na Wrocław.
    Jeśli przyjąć za prawidłową, uzyskujesz 5,6% wartości nieruchomości netto.
    Dobry wynik, jak dobra lokata.
    Tyle że lokata jest mniej ryzykowna. Z drugiej strony, możesz dodatkowo
    zyskać na wartości nieruchomości - jednak
    ten zysk jest zmienny, jak rynek. Może być to też strata księgowo licząc.
    Pomijasz tez wkład własnej pracy w utrzymanie nieruchomości.
    Dla mnie najgorszy element takiej inwestycji to płynność, koszty zbycia i
    nabycia. W to, że studentów nigdy nie zabraknie, trudno mi uwierzyć widząc
    wykresy GUS. Względem roku 2007 może być ich nawet o połowę mniej w ciagu
    5-10 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.